Öppet i morgon från 08:00

Närhälsan Karlsborg vårdcentral, Karlsborg

Kärleksstigen 4B, 546 30, Karlsborg

Närhälsan Karlsborg vårdcentral, Karlsborg

Vi är en komplett vårdcentral med många verksamheter under samma tak. Telefonrådgivning av erfarna distrikts- och sjuksköterskor under hela vår öppettid. Sköterskor med egen mottagning inom astma/KOL, blodtryck, demens, inkontinens, bensår, diabetes och livsstilsmottagning. Inom organisationen finns BVC/MVC, ungdomsmottagning och familjecentral. Team för psykisk hälsa med kurator och psykiatrisköterska. I verksamheten finns även fotvård och tillgång till dietist. Vi kan dessutom erbjuda rehabilitering hos våra arbetsterapeuter och sjukgymnaster som har fina och välutrustade lokaler i huset. Vi arbetar aktivt tillsammans med försäkringskassan med sjukskrivningar. Eget laboratorium som även servar andra vårdgivare med provtagning har vi också. Verksamhetschef Johan Ahlquist

Informationen uppdaterades 07:02 - 4 aug, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00 Lab förbokas