Närhälsan Karlsborg vårdcentral, Karlsborg

Om Närhälsan Karlsborg vårdcentral, Karlsborg

Vi är en komplett vårdcentral med många verksamheter under samma tak. Telefonrådgivning av erfarna distrikts- och sjuksköterskor under hela vår öppettid. Sköterskor med egen mottagning inom astma/KOL, blodtryck, demens, inkontinens, bensår, diabetes och livsstilsmottagning. Inom organisationen finns BVC/MVC, ungdomsmottagning och familjecentral. Team för psykisk hälsa med kurator och psykiatrisköterska. I verksamheten finns även fotvård och tillgång till dietist. Vi kan dessutom erbjuda rehabilitering hos våra arbetsterapeuter och sjukgymnaster som har fina och välutrustade lokaler i huset. Vi arbetar aktivt tillsammans med försäkringskassan med sjukskrivningar. Eget laboratorium som även servar andra vårdgivare med provtagning har vi också.
Verksamhetschef Johan Ahlquist

Lista dig hos Närhälsan Karlsborg vårdcentral, Karlsborg

0505 - 183 00 Växelnummer
Kärleksstigen 4B, 546 30, Karlsborg - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 Laboratoriet
Tänk på våra allergiker och använd inte starka parfymer o.dyl. vid besök på Närhälsan