Öppet, idag till 16:30

Lindsdals hälsocentral

Förlösavägen 4, Kalmar

Lindsdals hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård oavsett vart i livet du befinner dig. Hos oss arbetar läkare som är specialister i allmänmedicin, vi har också ST-läkare. Här finns distriktssköterskor och sjuksköterskor som har specialistkompetens inom astma/KOL, diabetes, livsstil och vaccination. Hos oss finns också en psykolog, undersköterskor och medicinska sekreterare Du hittar oss mitt i Lindsdal. Det är enkelt att ta sig till oss via allmänna kommunikationer, i närheten finns parkeringsplatser och ett apotek. Välkommen till oss! Verksamhetschef Monica Hultqvist

Informationen uppdaterades 09:03 - 27 okt, 2020

Logga - Kry