Smedby hälsocentral

Om Smedby hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett vart i livet du befinner dig. Vi sätter alltid dig som patient i centrum. Vi vill att du ska vara nöjd med ditt besök hos oss därför är kvalitet och gott bemötande viktigt för oss.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Susanne Brunby

Lista dig hos Smedby hälsocentral

Ingelstorpsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård

Smedby hälsocentral

3,9

10:55 - 02 aug, 2018

2,8

10:49 - 30 nov, 2016

4,2

06:46 - 22 nov, 2016 skrev:

Mycket väl mottagen som ny i Smedby