Medicin- Rehabilitering Kalix sjukhus

Om Medicin- Rehabilitering Kalix sjukhus

Här erbjuds du en bred invärtesmedicinsk vård för dig med hjärt/kärlsjukdomar, geriatriska sjukdomar, stroke, mag/tarmsjukdomar, endokrina- och blodsjukdomar. $Vi har även vårdplatser för patienter i livet slutskede, det vill säga palliativ vård. $$Vi är länsdelssjukhus för främst patienter i Östra Norrbotten, det vill säga Kalix, Överkalix, Haparanda och Övertorneå. $$Vi har 56 vårdplatser, dialysavdelning och specialistmottagning.

Skolgatan 1, 952 82 Kalix - visa på karta
Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Dialysverksamhet, Dietist, Endoskopiverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Internmedicin, Kardiologi, Kuratorsverksamhet, Neurologi, Onkologi, Strokevård