Jokkmokks hälsocentral

Om Jokkmokks hälsocentral

En god hälsa - hela livet! Hälsocentralen har läkar- och distriktssköterskemottagning, rehabilitering med sjukgymnast och arbetsterapeut, beteendevetare, mödra- och barnhälsovård, ungdomsmottagning, röntgen, ljusbehandling samt laboratorium för provtagning. Dessutom har vi verksamhet dygnet runt med ambulans och jourmottagning samt en observationsavdelning. Hos oss får patienter och anhöriga ett gott bemötande och bra omhändertagande av kunnig personal med hög kompetens. Välkommen till oss!

Lista dig hos Jokkmokks hälsocentral

0971 - 444 94 Växelnummer
Lappstavägen 9 - visa på karta
Nej
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Skolhälsovård