Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral ligger i centrala Göteborg.
Vi strävar efter att arbeta i en sund miljö såväl ur psykiska som fysiska och sociala aspekter. Det är av högsta värde för patienter och personal.

Arbetet på vårdcentralen präglas av ett vänligt bemötande och en helhetssyn på människor. Vi erbjuder:
* Besök till distriksläkare.
* Besök till distriktssköterskor och sjuksköterskor med
allmän mottagning samt specialmottagningar.
* Besök till psykolog som utreder, gör bedömningar samt vid behov
bedriver korttidsterapi.
* Provtagning på laboratoriet i samband med eller inför läkarbesök.
* Medicinsk fotvård.
* Besök till Barnavårdscentral

Lista dig hos Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral, Göteborg

Gibraltargatan 1C, 411 32, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 14:30 Laboratoriet
Tänk på våra allergiker. Undvik parfym.

Närhälsan Gibraltargatan vårdcentral, Göteborg

3,8

11:14 - 09 nov, 2018 skrev:

Fantastiska bemötande av personalen mycket hjälpsam. Duktig läkare som verkligen bry sig. Tack!

14:54 - 27 jun, 2018 skrev:

Jag pendlar mellan villa och lägenhet i Göteborg.
Var är det bäst att söka sin vård? tro? På Gibraltargatan 1c eller i villaområdet där man är född?

3,0

11:39 - 10 aug, 2017 skrev:

Generellt sätt bra vårdcentral och personal. Dock tidigare problematiskt med stor omsättning eller avsaknad av personal/läkare tror jag. Personligen blivit bra bemött men ibland har det missats med uppföljning/återkoppling och receptutskrifter, men slutintrycket är ändå gott

3,5

10:50 - 03 jul, 2017 skrev:

Hade tid kl 11:30 kom in till läkaren 11:40. Bemötandet var väldigt proffsigt.
Kan varmt rekommendera vårdcentralen!

3,2

19:46 - 27 apr, 2017