Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Om Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Vårdcentralen Lokstallarna är en del av Bräcke diakoni, en stiftelse som drivs utan vinstsyfte.
Vårdcentralen Lokstallarna finns här just för dig. Hos oss ska du känna dig välkommen, varje gång du kommer.
Det är viktigt för oss att du alltid är nöjd, känner att vi ser dig och att vi lyssnar på dig. I varje besök ska det märkas att vi har stort engagemang, mycket kunskap och lite extra hjärta. Det tror och hoppas vi att du också känner.
Naturligtvis har vi allt som en vanlig vårdcentral har. Men vi vill vara lite mer än bara vanliga. Hos oss träffar du distriktsläkare, sjuksköterska, diabetes- och astmasköterska. Vi har också sjukgymnaster, arbetsterapeut, samtalsterapeuter och psykolog.

Lista dig hos Bräcke Diakoni vårdcentralen Lokstallarna, Jönköping

Kortebovägen 6, Jönköping - visa på karta