Wetterhälsan, Jönköping

Om Wetterhälsan, Jönköping

Läs mer om Wetterhälsan på vår webbplats www.wetterhalsan.se

Wetterhälsan City cooperates with Jönköping University for the benefit of international students.

Lista dig hos Wetterhälsan, Jönköping

A6: Batterigatan 9, Jönköping, Atollen: Lantmätargränd 59, Jönköping, Munksjöstaden: Barnarpsgatan 111, Jönköping - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 16:30 Munksjöstaden
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 19:00 A6
  • Fredag 08:00 - 11:30 Munksjöstaden
  • Fredag 08:00 - 17:00 A6
Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Wetterhälsan, Jönköping

4,3

20:56 - 29 jun, 2020 skrev:

Min dotter hade fått något i ögat på skolan och skolsköterskan var dessvärre inte där just när det inträffade (hon är där 1 timme om dagen), så vi blev skickade till vår vårdcentral. Tyvärr visste vi inte vilken det var så vi åkte till hälsan som så gärna skulle hjälpa oss tills de såg att vi inte tillhörde dem, så de skickade oss till wetterhälsan. Vi åkte dit direkt, såg inget speciellt på hemsidan mer än att det var öppet. Väl där gör det väldigt ont och dottern gråter hysteriskt och klagar på smärta i ögat. Vi tar en lapp och skall anmäla oss i reception var på denna konversation fortskrider: -WH:"Hej", - "Hej, min dotter har något i ögat som gör väldigt ont, kan ni hjälpa oss eftersom skolsköterskan inte var på plats", -WH:"Har ni beställt tid?", -"Nej, det hände precis nu!", -WH:"OK, såg ni lapparna om Corona?", -"Nej, tyvärr", -WH:"Då får ni åka hem och boka en tid för jag kan inte se här vad som är ledigt tyvärr.", -"Men hon har ju ont i ögat!", -WH: "Ja men så är reglerna nu under Corona".....det slutde med att vi åkte till apoteket och köpte öronspolning så vi kunde använda gummibälgen till att spola i ögat. Ögonlocket hänger och det är märkbart svullet under några dagar, efter någon vecka börjar det se bra ut igen. Ni får dra er egna slutsats!

1,0

20:36 - 23 jan, 2020

10:23 - 13 sep, 2019

09:50 - 20 jul, 2019

16:45 - 05 feb, 2018 skrev:

Mycket vänlig och kunnig personal.
Bra tider och drop-in om så behövs.
Väl värt att lista sig här!

08:08 - 31 aug, 2017

00:38 - 01 aug, 2015