Vårdcentral Koppardalen

Om Vårdcentral Koppardalen

Vi är en privat vårdcentral som har avtal med Region Dalarna. Detta innebär att vi har samma uppdrag och samma besökspriser som den offentliga primärvården. Vi har det fulla primärvårdsuppdraget vilket innebär avtal med sjukgymnaster, arbetsterapeut, fotvårdsterapeut och KBT samtalsterapeut.

Hos oss finns fast anställd personal, distriktsläkare och distriktssköterskor med mångårig erfarenhet inom primärvård. Vi möter dig med empati, integritet, värme och kunskap. Välkommen till oss!

Lista dig hos Vårdcentral Koppardalen

Polervägen 8, Avesta - visa på karta