Vårdcentralen Nygatan, Linköping

Om Vårdcentralen Nygatan, Linköping

Du som vill besöka Vårdcentralen Nygatan hittar oss centralt i Linköpings stadskärna. Vi erbjuder dig en trygg och säker hälso- och sjukvård med högsta möjliga kvalitet och ett erkänt bra bemötande. Vi har en hög medicinsk kompetens och mångårig erfarenhet, vi arbetar förebyggande för att stimulera till en sundare livsstil och undvika ohälsa.

Vårdcentralen Nygatan är det naturliga valet för dig som söker bra tillgänglighet, kontinuitet och helhetssyn i vården. Vi utvecklar verksamheten kontinuerligt efter våra patienters behov, såsom livsstils-, hjärtsvikts- och andra sjukdomsinriktade mottagningar.

Lista dig hos Vårdcentralen Nygatan, Linköping

Nygatan 35, Linköping - visa på karta
Nej

Vårdcentralen Nygatan, Linköping

12:12 - 25 apr, 2019 skrev:

Svårt att få tag på sjuksköterskor att prata med på telefon då kön alltid är ful redan vid 11.

3,5

19:16 - 26 dec, 2018 skrev:

Rekommenderas!

10:46 - 19 apr, 2018 skrev:

Alltid blivit utmärkt bemött av både ssk samt läkare

07:06 - 13 sep, 2017 skrev:

Helt fantastisk personal, känner sig omhändertagen.

23:26 - 16 jun, 2017 skrev:

Ni har ingjutit stort förtroende i samband med att mina föräldrar listat sig hos er. Vi har känt oss välkomna och omhändertagna. Vänligt bemötande med hög servicenivå. Tack, bara den början hjälper mycket!

11:20 - 08 apr, 2017

09:08 - 06 feb, 2017 skrev:

Är tacksam att tillhöra denna fantastiska vårdcentral med professionell och vänlig personal.

17:40 - 15 dec, 2016 skrev:

Trevlig personal i receptionen. Bra, trevlig, och kompetent läkare som var bra på att lyssna. Väldigt trevlig och kompetent sjukskötare som var lugnande vid blodprov.

12:56 - 17 jun, 2014 skrev:

som en stamkund som går till er väldigt ofta, måste jag säga att jag tycker att det är helt underbart att träffa er, ni är alltid glada och peppar mig. Det som jag skulle vilja ha är att ni har någon mottagning även på helgen, om det är möjligt eftersom jag ofta blir dålig på fredags eftermiddagen.