Vårdcentralen Kungsgatan Linköping

Om Vårdcentralen Kungsgatan Linköping

Vårdcentralen Kungsgatan är belägen centralt i Linköpings citykärna, med god närhet till apotek, parkeringshus och kollektivtrafik. Vi har cirka 13 700 listade patienter. Vi erbjuder en lättillgänglig hälso- och sjukvård av god kvalitet och med en ständig strävan om gott bemötande. Förutom det ordinarie utbudet av specialistmottagningar så arbetar vi offensivt sjukdomsförebyggande med Hälsosamtal, som erbjuds många listade patienter då de fyller 40, 50, 60 och 70 år.

Lista dig hos Vårdcentralen Kungsgatan Linköping

Kungsgatan 39, Linköping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 12:00 Laboratoriet
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Vårdcentralen
  • Måndag - Fredag 12:45 - 16:00 Laboratoriet
Nej

Vårdcentralen Kungsgatan Linköping

20:10 - 06 aug, 2017 skrev:

Engagerad och kunnig personal, trevligt och proffsigt bemötande.

13:06 - 15 feb, 2016 skrev:

proffsigt bemötande och kunnig personal, man känner sej väl omhändertagen.