Örnäsets hälsocentral

Om Örnäsets hälsocentral

Hos oss finner du olika yrkeskategorier under samma tak. Vi har hög kompetens och lång erfarenhet av vård och kan därför ge dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande.Vi gör allt för att du ska få så god service som möjligt. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi på mottagningen distriktssköterskor, diabetessköterska och astmasköterska. Vi har också kurator samt barnavårds- och mödravårdscentral.Vår fysioterapi finns på Stadsvikens hälsocentral. Tider kan du boka via 1177, men kom ihåg att gå in på Stadvikens hälsocentral och boka därifrån. $Vår arbetsterapi finns på Gammelstads hälsocentral.

Lista dig hos Örnäsets hälsocentral

0920 - 718 75 Växelnummer
Storstigen 20, 974 32 Luleå - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet

Örnäsets hälsocentral

3,8

10:20 - 07 mar, 2018 skrev:

Allt var toppenbra på alla sätt!

14:52 - 05 sep, 2017 skrev:

Jag tycker Örnäsets hälsocentral är toppen, alltid blivit väl bemöt

11:16 - 17 jul, 2017 skrev:

Träffade läkare som absolut inte lyssnade på mig. Ny upplevelse på HC, då tidigare besök upplevts med stor tillfredsställelse av mig.

2,8

12:03 - 11 jun, 2017 skrev:

Allt är till högsta belåtenhet🦋🦋

14:22 - 20 feb, 2017 skrev:

Omhändertagande och noggrannhet vid kontroll av våra barn.

15:36 - 02 okt, 2016

1,8