Vårdcentralen Hyltebruk, Hyltebruk

Om Vårdcentralen Hyltebruk, Hyltebruk

Vi erbjuder ett stort utbud av olika yrkeskategorier till dig som väljer Vårdcentralen Hyltebruk. På nedre plan har vi specialistläkare i allmän medicin, distriktssköterskor med specialiteter såsom diabetes, astma/KOL, beroende, vaccinationer samt barnavårdscentral

På övre plan finns vår rehabavdelning med sjukgymnaster, arbetsterapeut och psykolog.

Lista dig hos Vårdcentralen Hyltebruk, Hyltebruk

Odengatan 1, Hylte - visa på karta