Ullvi-Tuna vårdcentral

Om Ullvi-Tuna vårdcentral

Hos oss finns familjeläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, barnmorskemottagning, kurator, dietist, arbetsterapeut och fysioterapeuter. Vi har även diplomerade rökavvänjare och specifik personal utbildad i samtal kring alkohol. Vår samtalspersonal kan erbjuda internetbaserad KBT. Hos oss finns ett egenvårdsrum där du kan komma ner för att på egen hand ta ditt blodtryck utan att behöva boka en tid, detta rum är öppet mellan 8-16. Vi har även vår bedömningsmottagning öppen må-fre 9.30-11, där du kan söka för lätta nytillkomna besvär utan att boka tid. Du kommer då ner och tar en nummerlapp i väntan på medicinsk bedömning av i första hand en sköterska. Välkommen ! Verksamhetschef Carina Fogelgren carina.fogelgren@regionvastmanland.se

Lista dig hos Ullvi-Tuna vårdcentral

Glasgatan 27, Köping - visa på karta
Drop-in
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral