Ullvi-Tuna vårdcentral

Om Ullvi-Tuna vårdcentral

Hos oss finns familjeläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, barnmorskemottagning, kurator, dietist, arbetsterapeut och fysioterapeuter. Vi har även diplomerade rökavvänjare och specifik personal utbildad i samtal kring alkohol. Hos oss finns ett egenvårdsrum där du kan komma ner för att på egen hand ta ditt blodtryck utan att behöva boka en tid, detta rum är öppet mellan 8-16. Välkommen ! Verksamhetschef Carina Fogelgren carina.fogelgren@regionvastmanland.se

Lista dig hos Ullvi-Tuna vårdcentral

0221 - 265 70 Växelnummer
Glasgatan 27, Köping - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral