Öppet i morgon från 07:30

Rehabenheten Köping, Västmanlands sjukhus Köping

Glasgatan 27, Köping

Rehabenheten Köping, Västmanlands sjukhus Köping

På Rehabenheten har vi samlat olika yrkesgrupper under en enhet. Vårt samarbete underlättar för dig som patient genom att du kontaktar oss och vi kan vägleda dig till den kompetens som kan hjälpa dig bäst. Inom flera av våra verksamheter får du tillgång till flera av våra personalkategorier. Hos oss arbetar arbetsterapeuter, arbetsterapibiträden, fysioterapeuter/sjukgymnaster, kuratorer, logoped, rehabiliteringsassistenter, sjuksköterska och undersköterskor. Med utgångspunkt från dina behov och förutsättningar erbjuder vi rehabilitering inom flera områden. För dig finns möjlighet att delta i individuell- och/eller gruppbehandling. Våra behandlingar riktar sig både till dig som ligger inne på någon av sjukhusets avdelningar och till dig som bor hemma och kommer hit för behandling med specialremiss. Du kommer i kontakt med oss via e-tjänsterna, ringer eller kommer personligen till vår reception.

Informationen uppdaterades 09:02 - 12 nov, 2020

Logga - Kry