Hultsfreds hälsocentral

Om Hultsfreds hälsocentral

Hos oss hittar du en allmänläkarmottagning med specialistledda sköterskemottagningar.

Vår ledstjärna är Din Hälsa - Vårt Fokus. Vi vill att du ska känna dig nöjd med ditt besök hos oss.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Ann Arvidsson

Lista dig hos Hultsfreds hälsocentral

Västra Långgatan 46, Hultsfred - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård, Medicinsk fotvård

Hultsfreds hälsocentral

2,9