Capio Läkarhus Hjortmossen, Trollhättan

Om Capio Läkarhus Hjortmossen, Trollhättan

Till oss är du varmt välkommen om du blir sjuk eller behöver råd om din hälsa. Vi har specialistutbildad personal som gärna hjälper dig när du behöver stöd och hjälp. Vi jobbar ständigt med att utveckla vårdcentralen och våra mottagningar för att du som patient alltid ska få bästa möjliga vård. Sedan 1 juli 2015 är Hjortmossens Läkarhus (tidigare Achima Care Trollhättans Vårdcentral) en del av Backa Läkarhus AB som är ett läkarlett vårdföretag grundat 2002

Lista dig hos Capio Läkarhus Hjortmossen, Trollhättan

Lasarettsvägen 2, 461 52, Trollhättan - visa på karta
Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Capio Läkarhus Hjortmossen, Trollhättan

3,8

13:57 - 18 dec, 2019 skrev:

Jag vill sända ett stort tack till doktor Shahab Farazani Tafreshi för att det blev en snabb uppkollning (ultraljud)
av min Lever,Gallblåsa,gallväggar och bukspottkörtel.TACK!
Samtidigt vill jag passa på att önska hela personalen en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

14:16 - 31 dec, 2017

12:38 - 14 nov, 2016