Hertsöns hälsocentral

Om Hertsöns hälsocentral

Hos oss på hälsocentralen möter du erfaren, kunnig och engagerad personal med hög kompetens och lång erfarenhet. Här har du möjlighet att träffa läkare, distriktssköterskor eller besöka vår barnhälsovård. Här tar du också dina laboratorieprover. Ska du besöka barnmorskan finns hon på Örnäsets hälsocentral och
sjukgymnasten på Stadsvikens hälsocentral.

Lista dig hos Hertsöns hälsocentral

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Lillstrandsvägen 2A, 974 51 Luleå - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral