2.85

Vårdcentralen Landborgen

Tågagatan 47, Helsingborg

Vårdcentralen Landborgen

2.85
När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 jul, 2021

2.85 / 5

18 dec, 2020 Vy D. skrev:

8 nov, 2020 Lena T. skrev:

Mycket nöjd med bemötandet

20 jul, 2020 Joakim W. skrev:

Värdelös tillgänglighet. Går man in och vill boka i receptionen får man inte det utan blir tillsagd att ringa. Ringer man så säger ofta automatisk röst att ingen kan ta ens samtal fast det står att dom har telefontid dagligen. Till slut ger man bara upp och listar sig någon annanstans eller går till akuten på sjukhuset istället. Innan dom slog ihop Stattena och Tågaborg till denna nya VC, så tillhörde jag Stattena. Jag hade aldrig problem att få tid där. Jag gick ofta in i receptionen och bokade tid eller ringde och kom fram utan problem. Nu med Landborgen är det värdelöst. Löser man recensionerna på Google ser man många som har samma dåliga erfarenhet av denna VC.

5 maj, 2020 Anette L. skrev:

20 nov, 2019 Nils W. skrev: