Öppet, idag till 17:00

Vårdcentralen Husensjö

Skaragatan 102, Helsingborg

Vårdcentralen Husensjö

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Informationen uppdaterades 17:07 - 16 feb, 2021

4 / 5

9 okt, 2020 peter d. skrev:

har jag väl kommit till vårdcentralen så möts jag alltid av ett bra bemötande min läkare är toppen och jag är mycket nöjd. Men det är alldeles för krångligt att få tala med en person ,utan det ska knappas och tryckas hela tiden.varför kan man inte skicka E-post och beskriva sitt ärende,och sen ni ringa upp eller ge en besöks tid.I somras skulle ni ringa tillbaks för tid,men ingen hörde av sig.

4 aug, 2020 Donna M. skrev:

Jag har varit patient på Vårdcentralen Husensjö i många år och kan bara ge en eloge till alla som arbetar där. Läkare har kommit och gått men alla jag har träffat har varit korrekta, kunniga och empatiska. De har tagit tid att lyssna och hjälpt mig på bästa sätt. Jag har också gått på fysopterapi i deras regi och med undantag för 1 manlig sjukgymnast som har varit direkt otrevlig , har sjukgymnasterna jag har träffat varit toppen. De arbetar både förebyggande inför en operation och tar stort ansvar för att få dig på fötterna igen. Tack för all hjälp jag har fått!