Haparanda hälsocentral

Om Haparanda hälsocentral

Vi gör vårt bästa för att du ska bli nöjd och få så god service och vård som möjligt av vår kunniga personal. Hälsocentralen har personal med bred kompetens och erfarenhet inom olika områden vilket gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande.$Förutom distriktsläkare har vi sjuksköterskor med specialistkompetens bl.a. inom diabetes, astma/KOL, ambulans. Hos oss jobbar även fysioterapeuter, arbetsterapeut och fotvårdsspecialist. I vårt uppdrag ingår ambulansverksamhet. Vi har även röntgen-, laboratoriemottagning och ljusbehandling. På Familjecentralen finner du våra barnmorskor och BHV-sköterskor.Vi arbetar hela tiden med att bli bättre. En viktig del i kvalitetssäkringsarbetet är feedback från befolkningen. $Kontakta gärna oss med dina synpunkter. Via www.Norrbotten.se, 1177 Vårdguidens e-tjänster eller via växeln 0922-251 00. Du kan även skicka mail till verksamhetschefen mervi.rundgren@Norrbotten.se

Lista dig hos Haparanda hälsocentral

0922 - 252 25 Växelnummer
Lasarettsgatan 34, 953 31 Haparanda - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Medicinsk fotvård