Öppet, idag till 17:00

Haninge barnmorskemottagning, BMM Stockholm Södra

Rudsjöterrassen 3,plan 9,HANINGE

Haninge barnmorskemottagning, BMM Stockholm Södra

Välkommen till Haninge Barnmorskemottagning.
Vi har flyttat i nya lokaler på Rudsjöterrassen 3, Haninge.

Med anledning av rådande coronavirus och dess ökade smittspridning tar vi inte emot drop-in-besök eller några medföljande vid besök. Vi hänvisar istället till bokningsbara tider via 1177 alt. videomöte via appen Alltid öppet. Det går även bra att ringa till oss för att boka tid på vår telefontid. Se mer information på vår hemsidan.
Om du är kallad för Cellprov, välkommen på din bokade tid. Obs! Ta med remiss och legitimation.
Behöver du preventivmedel?
Vi tar emot enbart bokade besök. Du kan enkelt boka tid för preventivmedelsrådgivning via 1177 Vårdguidens e-tjänst eller via appen Alltid öppet.

Informationen uppdaterades 08:05 - 28 apr, 2021

2 / 5

21 jan, 2021 Anette B. skrev:

Ny adress visas inte speciellt på kallelsen. Borde ha stått OBS ny adress. Jag var pga detta 3 minuter sen och 150:- fattigare (taxi, eftersom bilen inte startade). Det fanns ingen som tog emot mig, väntade 20 minuter, sa till och fick veta att pga att jag var sen så fick jag komma in och lämna prov om det var någon annan som uteblev. Jag var 3 minuter sen! Är det bara er tid som kostar pengar? Alla som har med vården att göra vet att ni är nästan aldrig i tid. Alla gånger jag har lämnat cellprov förr så har man tagit en nummerlapp och väntat på sin tur. Ingen information och ingen handsprit!

9 nov, 2020 Martin D. skrev:

Partner tillåts inte följa med in. Tvingas till och med att lämna lokalen. Resultatet är en gravid kvinna som måste gå igenom hela processen ensam. Det är oacceptabelt.

Måndag : 08:00 - 17:00
Tisdag : 08:00 - 18:00