1.5
Öppet måndag från 08:00

Handens vårdcentral

Dalarövägen 6,Haninge

Handens vårdcentral

Telefonrådgivning och bokning av tider, receptförnyelse mellan kl 07.45-17.00 vardagar på telefon 08/6061228. Avbokning av tider dygnet runt 08/6061228. Vi är en husläkarmottagning med bla.distriktsläkare, distriktssköterskor, mottagningssköterskor, kurator, psykoterapeut och psykolog. Vi har öppet alla helgfria vardagar mellan 07:45-17:00. Du kan även boka och avboka tider via Mina Vårdkontakter. Webbokad mottagning för akuta infektioner och sjuksköterskebesök går du in via mina vårdkontakter och bokar tid direkt. På 1177 kan du även läsa dina journaler och beställa journalkopior. Akuta ärenden hänvisas till Närakuten månd-fred 08:00-22:00. Lörd-sönd 08:00-22:00 tel 08-123 362 06 1177 Vårdguiden Provtagning/LAB Må-to 07:30-16.00 Fre 07:30-14:00

Informationen uppdaterades 16:02 - 7 apr, 2021

1.5 / 5

11 apr, 2021 Anna D. skrev:

4 olika läkare i Handens vårdcentral som jag gick till var ouppmärksamma, oförskämda, inkompetenta. Bryr ni er vem ni anställer? Sjuksköterskorna är trevliga, men vi behöver ju läkare först, de är inget vidare. Har bytt till en annan klinik.