2.86
Öppet, idag till 17:00

Hammarstrands hälsocentral

Bölevägen 5,844 32 Hammarstrand

Hammarstrands hälsocentral

Hammarstrand hälsocentral ligger ca 10 mil öster om Östersund.

Informationen uppdaterades 17:02 - 20 nov, 2020

Logga - Kry

2.86 / 5

24 jun, 2020 Petra B. skrev:

Jag är inte njöd, often har man boka fel tiden, många gånger måste efterfråga till läkarintyg, man har glömt att fylla på, när man boka telefontid, funka absolut inte, jag fins overvörskamt...

20 maj, 2020 Sten M. skrev:

Bra vård, men fruktansvärt dåligt bemötande. Jag vet att det är vissa restriktioner nu i Corona-tider, men att vägra släppa in folk, ställa sig i dörren och argumentera samt springa efter och gasta om handsprit är rent vansinne. Dom uppför sig som sura dörrvakter på nån krog, små människor med mycket makt. Motbjudande uppförande.

16 okt, 2019 Hans Ola B. skrev:

27 apr, 2018 sinikka skrev:

det är bra bemötande när man väl kommer till hc, men att få kontakt via telefon är , vet inte vad, kan man inte ha olika tider för rådgivning och tidsbokning istället för att blockera enda numret med rådgivning??

28 nov, 2016 Peter skrev:

Hopplöst att få tag i någon via telefon