Hammarstrands hälsocentral

Om Hammarstrands hälsocentral

Hammarstrand hälsocentral ligger ca 10 mil öster om Östersund.

Lista dig hos Hammarstrands hälsocentral

Bölevägen 5,844 32 Hammarstrand - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet

Hammarstrands hälsocentral

2,9

10:03 - 24 jun, 2020 skrev:

Jag är inte njöd, often har man boka fel tiden, många gånger måste efterfråga till läkarintyg, man har glömt att fylla på, när man boka telefontid, funka absolut inte, jag fins overvörskamt...

1,5

12:22 - 20 maj, 2020 skrev:

Bra vård, men fruktansvärt dåligt bemötande. Jag vet att det är vissa restriktioner nu i Corona-tider, men att vägra släppa in folk, ställa sig i dörren och argumentera samt springa efter och gasta om handsprit är rent vansinne. Dom uppför sig som sura dörrvakter på nån krog, små människor med mycket makt. Motbjudande uppförande.

06:23 - 16 okt, 2019

10:13 - 27 apr, 2018 skrev:

det är bra bemötande när man väl kommer till hc, men att få kontakt via telefon är , vet inte vad, kan man inte ha olika tider för rådgivning och tidsbokning istället för att blockera enda numret med rådgivning??

1,8

14:45 - 28 nov, 2016 skrev:

Hopplöst att få tag i någon via telefon

1,5

13:02 - 04 okt, 2016 skrev:

Verkar inte kunna svara alls i telefon

1,2

09:48 - 03 mar, 2015 skrev:

Jag har alltid blivit mycket väl bemött på Hammarstrands Hc. Har haft en lång sjukdomsbild så jag har mött personalen väldigt ofta. Uppfattar det som att alla försöker göra det bästa de förmår. Det som absolut inte är bra är den personalbrist som råder. Både på grund av läkarbrist men också på besparingar. Personalen lider och far illa och i och med det patienterna. Personalen bör sätta ner foten och ställa krav. Om alla säger upp sig vad kan ledningen då göra? Det heter ju inte Landstinget längre men låt dem bli handfallna. All personal på Hammarstrands Hc ska ha allt beröm de kan få. De gör ett fantastiskt arbete.