Amadeuskliniken Fyllinge, Halmstad

Om Amadeuskliniken Fyllinge, Halmstad

Amadeuskliniken Fyllinge ligger beläget i bostadsområdet, strax jämte Fyllinge skola. Vi har förutom allmänläkare även kurator, sjukgymnastik, arbetsterapi, barnavårdscentral, barnhälsovårdspsykolog, distriktssköterskemottagning, diabetes- och KOL-mottagning. En ortopedingenjör från Team Olmed tar emot patienter på vår mottagning i Söndrum en eftermiddag i veckan. Vi erbjuder även resevaccination. Via mina vårdkontakter kan du förnya recept, beställa tid, av- och omboka ditt besök, ställa frågor och mycket mer. Vi är även anslutna till webbtidboken där du lätt kan gå in och boka/avboka tid.

Lista dig hos Amadeuskliniken Fyllinge, Halmstad

Forellvägen 2 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Amadeuskliniken Fyllinge, Halmstad

19:18 - 01 jun, 2019 skrev:

Underbart bemötande av Geir och sköterskorna. Så jag hoppas han stannar kvar på Amadeus.

15:03 - 07 okt, 2014 skrev:

Geir Tangen , bästa läkare man kan ha!
Sköterskorna är väldigt bra oxå!!