Kattegattkliniken, Halmstad

Kattegattkliniken

, Halmstad

Fiskaregatan 19, 30290 Halmstad

Kattegattkliniken finns på Söder i Halmstad. Vi erbjuder kompetent hälso- och sjukvård i en personlig, bekväm och vänlig miljö. Alla kompetenser finns samlade under ett tak vilket ger oss ypperliga möjligheter att tillgodose just dina behov på bästa sätt. Vårdcentralen är utformad för att uppfylla moderna krav på tillgänglighet och medicinsk kvalitet. Alldeles utanför finns gott om reserverade parkeringsplatser. Vår digitala mottagning, MittPTJ, ersätter 1177 för din kontakt med oss. Du kan framöver logga in direkt via länken och registrera ditt ärende: https://e-besok.se/ptj/kattegattkliniken Vi hälsar alla varmt välkomna!
- På denna vårdcentral finns tillgång till följande legitimerade kompetenser: Arbetsterapeut Hälso- och sjukvårdskurator Läkare Psykolog Sjukgymnast Sjuksköterska Här finns även undersköterska.

Informationen uppdaterades 15:19 - 20 mar, 2024

11 dec, 2017

Besökte kliniken i dag 11/12 för provtagning och kom som andre besökande men fick vänta att alla som kom efter mig gick före. Flera som också skulle ta prov gick före varför?? Dom tog mig när det inte var fler. Klart besviken.Har ni iget kösystem? Tommy Mörsin

21 nov, 2016

24 aug, 2016

Ni är fantastiska!

Här kan du se omdömen som Kattegattkliniken har fått i Nationella Patientenkäten.

Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Medicinsk fotvård, Psykologverksamhet, mödra- och barnhälsovård, Primärvårdsrehabilitering, Vårdcentral (BT), Tobaksavvänjning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Barnhälsovård/BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Allmänmedicin, Kuratorsverksamhet, Arbetsterapi