Kattegattkliniken, Halmstad

Om Kattegattkliniken, Halmstad

Kattegattkliniken finns på Söder i Halmstad. Vi erbjuder kompetent hälso- och sjukvård i en personlig, bekväm och vänlig miljö. Alla kompetenser, även rehabilitering och BVC, finns samlade under ett tak vilket ger oss ypperliga möjligheter att tillgodose just dina behov på bästa sätt.

Vårdcentralen är utformad för att uppfylla moderna krav på tillgänglighet och medicinsk kvalitet.

Alldeles utanför finns gott om reserverade parkeringsplatser.

På Söder och i Eldsberga finns distriktssköterskemottagning och BVC.

Vår digitala mottagning, PTJ24, ersätter 1177 för din kontakt med oss.

Du kan framöver logga in direkt via länken och registrera ditt ärende:

Vi hälsar alla varmt välkomna!

Lista dig hos Kattegattkliniken, Halmstad

Fiskaregatan 19, Halmstad - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Medicinsk fotvård, Primärvårdsrehabilitering, Psykologverksamhet, mödra- och barnhälsovård, Tobaksavvänjning, primärvård, Vaccinationsverksamhet

Kattegattkliniken, Halmstad

4,2

09:01 - 11 dec, 2017 skrev:

Besökte kliniken i dag 11/12 för provtagning och kom som andre besökande men fick vänta
att alla som kom efter mig gick före.
Flera som också skulle ta prov gick före varför?? Dom tog mig när det inte var fler.
Klart besviken.Har ni iget kösystem?
Tommy Mörsin

2,5