Vårdcentralen Nyhem, Halmstad

Om Vårdcentralen Nyhem, Halmstad

Nyhems vårdcentral ligger centralt mitt emot Högskolan med bra parkeringsmöjligheter. Utöver specialistläkare i allmänmedicin och äldrevård finns distriktssköterskemottagning, vaccinationsmottagning, sjukgymnastik, arbetsterapi, psykolog, kurator, rehabteam, sprututbytesverksamhet samt barnavårdscentral.

Vid hänvisning till Kvälls- och helgmottagningen, i våra lokaler, öppnar de kl 17.00. Tidsbokning från kl 16.30, ni ringer dit via sjukhusväxeln,

035 -13 10 00.

Vi erbjuder också den säkra webbtjänsten 1177s e-tjänster. Skaffa konto kostnadsfritt så att du kan förnya recept, av- omboka ditt besök, förnya hjälpmedel, beställa tid för resevaccination, ställa frågor och mycket mer.

Nyhems vårdcentral har dessutom en drop-in mottagning för våra listade patienter mellan kl. 08.00-14.00 varje dag där du får träffa en av våra distriktssköterskor som hjälper dig med ditt behov av vård. Besök på drop-in där bedömning av sköterska görs kostar 100 kr, får du en läkartid betalar du enbart för läkarbesöket.

Lista dig hos Vårdcentralen Nyhem, Halmstad

Långgatan 32 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 Receptionen
  • Måndag - Fredag 08:00 - 14:00 Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Mottagningen
Husläkare / vårdcentral, Sprututbytesverksamhet

Vårdcentralen Nyhem, Halmstad

16:46 - 13 jul, 2019 skrev:

Jag åkte akut dit efter att jag fått en tid.
Jag fick träffa en underbar läkare, med norskt påbrå. Kommer ej ihåg namnet.
Jag var glad och lättad när jag lämnade. Lasse från Stockholm