Vårdcentralen Oskarström, Oskarström

Om Vårdcentralen Oskarström, Oskarström

Välkommen till Vårdcentralen Oskarström. Vi erbjuder arbetsterapi, astma/KOL-mottagning, barnhälsovårdspsykolog, BVC, diabetesmottagning, distriktssköterskemottagning, läkarmottagning, provtagning, psykologmottagning, sjukgymnastik och sjuksköterskemottagning.

Vi erbjuder drop-in varje dag mellan kl 10-11. Detta gäller dig med infektioner, sår och skador samt akuta hudutslag/allergi. För mer omfattande undersökningar, boka tid på 1177 eller ring 035-14 62 00.

Vi har även lokaler i Åled där vi erbjuder BVC. För läkarmottagning, distriktsköterskemottagning och provtagning hänvisas till Oskarström. I Hälsans Rum kan du själv kontrollera ditt blodtryck när det passar dig.

Vi hjälper även till med vaccination inför resa och livsstilssamtal. Om du har en pågående sjukskrivning finns vårt rehabteam med rehabiliteringssamordnare för att hjälpa dig tillbaka till arbete.

Lista dig hos Vårdcentralen Oskarström, Oskarström

Parkvägen 4, Halmstad - visa på karta