Vårdcentralen Oskarström

Vårdcentralen Oskarström

, Oskarström

Parkvägen 4, 31332 Oskarström

Välkommen till Vårdcentralen Oskarström. Vi erbjuder arbetsterapi, astma/KOL-mottagning, barnhälsovårdspsykolog, BVC, diabetesmottagning, distriktssköterskemottagning, läkarmottagning, provtagning, psykologmottagning, sjukgymnastik och sjuksköterskemottagning. Våra läkare är specialister inom allmänmedicin. Vi har även utbildningsläkare. Vi erbjuder tidsbokad direktmottagning. Detta gäller dig med infektioner, sår och skador samt akuta hudutslag/allergi. För mer omfattande undersökningar, boka tid via vår chat, 1177 eller ring oss på 035-14 62 00. För besök vid vårdcentralen vid nya besvär arbetar vi i team läkare och sjuksköterska. I Hälsans Rum kan du själv kontrollera ditt blodtryck när det passar dig. Vi hjälper även till med vaccination inför resa och livsstilssamtal. Om du har en pågående sjukskrivning finns vårt rehabteam med rehabiliteringssamordnare för att hjälpa dig tillbaka till arbete.
- På denna vårdcentral finns tillgång till följande legitimerade kompetenser: Arbetsterapeut Fysioterapeut Läkare Psykolog Sjukgymnast Sjuksköterska Här finns även undersköterska.

Informationen uppdaterades 14:37 - 20 mar, 2024

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Oskarström har fått i Nationella Patientenkäten.

Vårdcentral (BT), Allmänmedicin, Läkarverksamhet, särskilt boende, Vaccination mot covid-19