Här kan du se omdömen som Hallstahammar-Kolbäck Närvården har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 80.7%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 76.6%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 79.8%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 85.7%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 72.2%
Information och kunskap
Länets snitt: 76.2%
Tillgänglighet
Länets snitt: 82.8%
11 jul, 2022
Denna recension gäller enbart Tillgänglighet! Ni är verkligen svåra att få tag på. Ringde idag 08:08 och då var ALLA dagens telefontider redan slut. Och telefontider är det ENDA sättet att komma i kontakt med er på denna vårdcentral. URUSEL tillgänglighet. Det är som att ni inte vill ha kunder. Längtar till den tiden då det alltid gick att få tag i en person via telefon varje dag och dessutom slippa lyssna igenom en hel hop med olika ointressanta meddelanden innan. Och därefter ska det knappas och knappas. Stackars alla äldre. Ni stänger dem ute med er "så kallade" telefonservice.