2.55
Öppet måndag från 08:00

Hallstahammar-Kolbäck vårdcentral

Vegagatan 1, Hallstahammar

Hallstahammar-Kolbäck vårdcentral

På mottagningen i Hallstahammar finns läkare, distriktsköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, dietist, psykoterapeut, arbetsterapeut, fysioterapeuter, mödravård (barnmorskor) och barnhälsovård (BVC). Hälsocenter finns två dagar i veckan i Hallstahammar och kan hjälpa dig med livsstilsförändring. I Kolbäck finns läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterska, medicinska sekreterare. Vi har även barnhälsovård i Kolbäck (BVC). I Hallstahammar har vi öppet måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag 08.00-16.00. I Kolbäck har vi öppet måndag, onsdag och fredag 08.00-16.00 Hos oss kan du få recept på både motion och medicin. Verksamhetschef Yvonne Blücher Svensson yvonne.blucher.svensson@regionvastmanland.se

Informationen uppdaterades 09:02 - 24 nov, 2020

Logga - Kry

2.55 / 5

22 jul, 2017 R skrev:

Jag har varit till två läkare och en kurator. I det stora hela är jag mycket nöjd med allt från bemötandet i receptionen till mina vårdgivare. Dock var det lite krångligt att boka en läkartid då man tydligen bara kan boka samma dag man ringer och då gäller det uppenbarligen att ringa i mkt god tid. För mig som jobbar kan det vara krångligt att det går åt så mkt tid under en dag, först ska jag ringa, bli uppringd och ha möjlighet att åka iväg samma dag.

9 jun, 2017 Anne skrev:

Bemötandet är det första intrycket vi får som behöver kontakta vårdcentralen vare sig vi är anhöriga till de som vill besöka läkare eller söker vård själva, det finns en del att förbättra i form av kunskap i kundkontakt åtminstone denna dag. Jag har alltid tidigare blivit bra bemött vid tidsbokningar för anhörigs räkning men idag blev jag besviken!

2 maj, 2017 Pia skrev:

4 nov, 2016 Susanne skrev:

23 aug, 2016 Sandra skrev:

Ha ett telefonnummer där man kan ringa om man är lite sen det här är riktigt dåligt