Hallstahammar-Kolbäck vårdcentral

Hallstahammar

På mottagningen finns familjeläkare, distriktssköterska, sjukgymnastik, arbetsterapeut, barnhälsovård, barnmorskemottagning och kurator. Hos oss kan du få recept på både motion och medicin. Vi erbjuder dig som är äldre, eller har kroniska besvär hembesök om du inte kan komma till oss. Verksamhetschef Yvonne Blücher Svensson yvonne.blucher.svensson@regionvastmanland.se

Lista dig hos Hallstahammar-Kolbäck vårdcentral

Vegagatan 1, Hallstahammar - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral

2,6

13:19 - 22 jul, 2017 skrev:

Jag har varit till två läkare och en kurator. I det stora hela är jag mycket nöjd med allt från bemötandet i receptionen till mina vårdgivare. Dock var det lite krångligt att boka en läkartid då man tydligen bara kan boka samma dag man ringer och då gäller det uppenbarligen att ringa i mkt god tid. För mig som jobbar kan det vara krångligt att det går åt så mkt tid under en dag, först ska jag ringa, bli uppringd och ha möjlighet att åka iväg samma dag.

3,2

09:09 - 09 jun, 2017 skrev:

Bemötandet är det första intrycket vi får som behöver kontakta vårdcentralen vare sig vi är anhöriga till de som vill besöka läkare eller söker vård själva, det finns en del att förbättra i form av kunskap i kundkontakt åtminstone denna dag. Jag har alltid tidigare blivit bra bemött vid tidsbokningar för anhörigs räkning men idag blev jag besviken!

2,0

22:24 - 02 maj, 2017

10:59 - 04 nov, 2016

1,5

12:57 - 23 aug, 2016 skrev:

Ha ett telefonnummer där man kan ringa om man är lite sen det här är riktigt dåligt

1,5