Hallstahammar-Kolbäck Närvården

Hallstahammar-Kolbäck Närvården

, Hallstahammar

Vegagatan 1, Hallstahammar, 73421

På mottagningen i Hallstahammar finns läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, dietist, psykolog, arbetsterapeut, fysioterapeuter, mödravård (barnmorskor) och barnhälsovård (BVC). Hälsocenter finns två dagar i veckan i Hallstahammar och kan hjälpa dig med livsstilsförändring. Kolbäck har öppet mellan kl. 8-16 mån-ons-fre. Vi har distriktssköterskemottagning, läkarmottagning och laboratorium öppet dessa dagar. Du bokar din tid på 021-176700. Övriga yrkesprofessioner hittar du på Vårdcentralen i Hallstahammar. Verksamhetschef Erica Westergård erica.westergard@regionvastmanland.se

Informationen uppdaterades 10:51 - 18 mar, 2024

Besök hos hudläkare
Bedömning av hudförändringar
Besök hos hudläkare

11 jul, 2022

Denna recension gäller enbart Tillgänglighet! Ni är verkligen svåra att få tag på. Ringde idag 08:08 och då var ALLA dagens telefontider redan slut. Och telefontider är det ENDA sättet att komma i kontakt med er på denna vårdcentral. URUSEL tillgänglighet. Det är som att ni inte vill ha kunder. Längtar till den tiden då det alltid gick att få tag i en person via telefon varje dag och dessutom slippa lyssna igenom en hel hop med olika ointressanta meddelanden innan. Och därefter ska det knappas och knappas. Stackars alla äldre. Ni stänger dem ute med er "så kallade" telefonservice.

22 jul, 2017

Jag har varit till två läkare och en kurator. I det stora hela är jag mycket nöjd med allt från bemötandet i receptionen till mina vårdgivare. Dock var det lite krångligt att boka en läkartid då man tydligen bara kan boka samma dag man ringer och då gäller det uppenbarligen att ringa i mkt god tid. För mig som jobbar kan det vara krångligt att det går åt så mkt tid under en dag, först ska jag ringa, bli uppringd och ha möjlighet att åka iväg samma dag.

9 jun, 2017

Bemötandet är det första intrycket vi får som behöver kontakta vårdcentralen vare sig vi är anhöriga till de som vill besöka läkare eller söker vård själva, det finns en del att förbättra i form av kunskap i kundkontakt åtminstone denna dag. Jag har alltid tidigare blivit bra bemött vid tidsbokningar för anhörigs räkning men idag blev jag besviken!

2 maj, 2017

4 nov, 2016

Här kan du se omdömen som Hallstahammar-Kolbäck Närvården har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Vårdcentral (BT)