Öppet måndag från 08:00

Hemdal Fysioterapimottagning

Västmanlands sjukhus, Västerås

Hemdal Fysioterapimottagning

Hos oss kan du få hjälp med besvär som påverkar din rörelseförmåga. Vi arbetar med att förebygga, undersöka och behandla smärttillstånd och andra funktionsnedsättningar. Efter bedömning planerar vi åtgärder tillsammans med dig. Vi arbetar bl.a. med metoder som ortopedisk manuell terapi, akupunktur och beteendemedicin. Vi behandlar yrsel/balansrubbningar och KOL. Hos oss finns även möjlighet att delta i artrosskola enligt BOA-konceptet. Rehabiliteringsträning bedrivs i egen träningslokal. För att boka tid ring 021-17 30 90

Informationen uppdaterades 09:04 - 7 nov, 2020

Logga - Kry