4.25
Öppet idag från 08:00

Hemdal vårdcentral

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås

Hemdal vårdcentral

Välkommen till Hemdal vårdcentral. Hos oss finns familjeläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, mödravårdscentral/barnmorskemottagning och rehabiliteringsverksamhet (fysioterapeuter, arbetsterapeut och kurator/psykoterapeut) under samma tak. Vi kan även erbjuda bokad tid till en dietist för kostrådgivning. Vi erbjuder en trygg och väl fungerade vårdcentral, där alla professioner är samlade under ett tak. Förutom sjukvård så erbjuder vi hälsoförebyggande råd och egenvårdsråd. Vi erbjuder stöd vid övervikt, motionsråd, recept på fysisk aktivitet och stresshantrering All provtagning på vårt laboratorium sker via tidsbokning. För att boka tid ring 021-17 40 30 (call-back). Behöver du boka, omboka eller avboka din tid? Gör det när det passar dig genom att logga in i e-tjänsterna här på 1177.se Verksamhetschef Petra Elmqvist Melin E-postadress: petra.elmqvist.melin@regionvastmanland.se

Informationen uppdaterades 09:02 - 24 nov, 2020

Logga - Kry