Hemdal vårdcentral

Om Hemdal vårdcentral

Välkommen till Hemdal vårdcentral.

Hos oss finns familjeläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, mödravårdscentral/barnmorskemottagning och rehabiliteringsverksamhet (fysioterapeuter/sjukgymnaster, arbetsterapeut och kurator) under samma tak. Vi kan även erbjuda bokad tid till en dietist för kostrådgivning.

Vi erbjuder en trygg och väl fungerade vårdcentral, där alla professioner är samlade under ett tak. Förutom sjukvård så erbjuder vi hälsoförebyggande råd och egenvårdsråd.

Vi erbjuder stöd vid övervikt, motionsråd, recept på fysisk aktivitet samt stresshantrering

All provtagning på vårt laboratorium sker via tidsbokning.

För att boka tid ring 021-17 40 30 (call-back).

Behöver du boka, omboka eller avboka din tid? Gör det när det passar dig genom att logga in i e-tjänsterna.

Verksamhetschef Petra Elmqvist Melin
petra.elmqvist.melin@regionvastmanland.se

Lista dig hos Hemdal vårdcentral

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral

Hemdal vårdcentral