Viksäng-Irsta vårdcentral

Om Viksäng-Irsta vårdcentral

Vi arbetar för trygghet, god vård och hälsa - tillsammans med dig!

Hos oss kan du lista dig hos en familjeläkare och distriktssköterska. Vi arbetar i team.

Mottagning till distriktssköterska drop-in, måndag-fredag mellan 09.45-11.30.

På Kraftkällan finns tillgång till fysioterapeut, arbetsterapeut, dietist och psykolog.

Här finns även mödra- och barnhälsovård som samverkar med Familjecentrum.

Vi har även specialistsjuksköterskor för astma, diabetes, demens och hjärtsvikt. Behöver du hjälp med livsstilsförändringar är du välkommen hit.

Verksamhetschef Maria Kättström
maria.kattstrom@regionvastmanland.se

Lista dig hos Viksäng-Irsta vårdcentral

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Regementsgatan 2, Västerås - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 avbok 021-175018
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Husläkare / vårdcentral

Viksäng-Irsta vårdcentral

3,5

15:19 - 15 nov, 2019 skrev:

Hej, jag vill tacka för att ni var enormt flexibla och tog emot min mamma som var orolig för sitt socker. Vi fick både lämna prover och träffa sköterska väldigt snabbt trots att de egentligen inte hade tid. Tack!

12:25 - 07 maj, 2019 skrev:

Vi måste med gråten i halsen tacka för en fantastisk vårdcentral som vi bytte till för 1 1/2 månad sedan och redan fått så fin uppbackning. Viksäng, ni fick bära kostnader för prover och utredningar både vad gäller sömnapné, hörseltest och nu framöver halsspecialist och det redan från början då vi kom till Er. Ni drog er inte för något av detta och de kostnader ni fick ta över från föregående vårdcentral som inte följt sina åtaganden. Tack snälla ni för så fint bemötande och där människan oavsett vad, står som viktigast, tack!

18:48 - 13 dec, 2018

4,2

13:25 - 13 jun, 2018 skrev:

Oengagerade läkare och undersköterskor.

2,5

12:53 - 27 mar, 2017