3.5
Öppet idag från 08:00

Viksäng-Irsta vårdcentral

Regementsgatan 2, Västerås

Viksäng-Irsta vårdcentral

Vi arbetar för trygghet, god vård och hälsa - tillsammans med dig! Hos oss kan du lista dig hos en familjeläkare och distriktssköterska. Vi arbetar i team. På Kraftkällan finns tillgång till fysioterapeut, arbetsterapeut, dietist och psykolog. Här finns även mödra- och barnhälsovård som samverkar med Familjecentrum. Vi har specialistsjuksköterskor för astma, diabetes, demens och hjärtsvikt. Behöver du hjälp med livsstilsförändringar är du välkommen hit. Tf verksamhetschef Kristina Hägglund, Per Fredriksson

Informationen uppdaterades 17:02 - 24 nov, 2020

Logga - Kry

3.5 / 5

15 nov, 2019 Erika L. skrev:

Hej, jag vill tacka för att ni var enormt flexibla och tog emot min mamma som var orolig för sitt socker. Vi fick både lämna prover och träffa sköterska väldigt snabbt trots att de egentligen inte hade tid. Tack!

7 maj, 2019 Karl och Katarina N. skrev:

Vi måste med gråten i halsen tacka för en fantastisk vårdcentral som vi bytte till för 1 1/2 månad sedan och redan fått så fin uppbackning. Viksäng, ni fick bära kostnader för prover och utredningar både vad gäller sömnapné, hörseltest och nu framöver halsspecialist och det redan från början då vi kom till Er. Ni drog er inte för något av detta och de kostnader ni fick ta över från föregående vårdcentral som inte följt sina åtaganden. Tack snälla ni för så fint bemötande och där människan oavsett vad, står som viktigast, tack!

13 dec, 2018 leif lundblad skrev:

13 jun, 2018 Diana skrev:

Oengagerade läkare och undersköterskor.

27 mar, 2017 Stella skrev:

Måndag - Fredag : 08:00 - 16:00 avbok 021-175018