Ortopedklinikens rehabenhet, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Ortopedklinikens rehabenhet, Västmanlands sjukhus Västerås

Verksamheten består av såväl sluten som öppen vård. Arbetet inom den slutna vården är förlagd till ortopedisk avdelning, varav en del med inriktning mot akut ortopedi och en mot planerad ortopedisk verksamhet. Öppenvårdsverksamheten inrymmer förutom sedvanlig poliklinik, även utredning och behandling av amputerade patienter via särskilt team.

Västmanlands sjukhus, Västerås - visa på karta
Du behöver remiss för besök hos oss. Remissen utfärdas vanligen av din familjeläkare. Du ska få en tid inom vårdgarantins 90 dagar.