Öppet måndag från 07:30

Högsby hälsocentral

Dr Mobergers väg 6, Högsby

Högsby hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett vart i livet du befinner dig. Hos oss jobbar verksamhetschef, distriktsläkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och medicinska sekreterare. Vi har även en sjukskrivningskoordinator, som fungerar som länk mellan läkare, den sjukskrivna och Försäkringskassan. Utöver läkarmottagning inom allmänmedicin har vi specialistsköterskemottagningar inom astma/KOL, diabetes, inkontinens, blodtryck, demens, vaccination, risk/missbruk samt livsstil. Hos oss kan du få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Vi arbetar alltid för att du ska få bästa möjliga vård utifrån dina behov. Välkommen till oss! Tf verksamhetschef Marie Jonsson

Informationen uppdaterades 09:03 - 27 okt, 2020

Logga - Kry