Öppet, idag till 16:00

Medicinklinik Diabetessköterske- och fotmottagning Karlshamn

Blekingesjukhuset, Entrévägen, byggnad 1, Karlshamn

Medicinklinik Diabetessköterske- och fotmottagning Karlshamn

Vid diabetesmottagningen behandlas behandlas patienter med typ 1-diabetes (barn- och ungdomsdiabetes) och i vissa fall även patienter med typ 2-diabetes (åldersdiabetes) efter remiss från läkare på vårdcentral. Diabetesläkare, diabetessköterska, dietist och fotvårdsterapeut samarbetar för att ge god vård enligt de nationella riktlinjer som finns för vård och behandling vid diabetes. Vi har även en fotmottagning. Läs mer om diabetes och vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 00:51 - 21 mar, 2020

Logga - Kry