Vårdcentralen Håsten, Varberg

Om Vårdcentralen Håsten, Varberg

Välkommen till Vårdcentralen Håsten.

Hos oss är du i goda händer. Vi erbjuder trygg och långsiktig vård genom hela livet. Vi hjälper dig vid sjukdom eller skada och som stöd för ett hälsosamt liv. Vi tar hand om dig vid akuta besvär som infektioner, sårskador eller smärta. Det är till oss du ska komma med kroniska besvär som diabetes eller astma. Dessutom ordnar vi vaccinationer, intyg och provtagning vid behov. Hos oss får du vård av hög kvalitet, bra service samt ett gott bemötande.

Vi arbetar tillsammans med ständiga förbättringar för att ta hand om hela dig på bästa sätt.

Lista dig hos Vårdcentralen Håsten, Varberg

Håstens torg 6, Varberg - visa på karta