filial Hova Skagerns Vård och Hälsoenhet, Gullspång

Om filial Hova Skagerns Vård och Hälsoenhet, Gullspång

Vi är en godkänd vårdcentral inom VGPrimärvård, med daglig verksamhet i Gullspång och Hova. Våra distriktsläkare tar emot patienter efter tidsbokning, vid sjukdom och/eller vid behov av olika slags intyg, t ex körkortsintyg. Våra sjuksköterskor har olika specialområde, bland annat Astma/Allergi/KOL, Diabetes, Hälsovård och Livsstilsfrågor. Vanliga vaccinationer inför resor och fästingvaccin, finns alltid hemma. Mottagning sker efter tidsbokning. BVC för nyfödda barn och barn upp till 6 års ålder, vi samarbetar med familjecentralen i kommunen. Mottagningen har legitimerad psykoterapeut. Provtagning alla vardagar 08.00 – 09.00

Mariestadsvägen 6, 548 31, Hova - visa på karta
Husläkare / vårdcentral