Kuratorsteamet Vårdcentralen Gnesta, Region Sörmland

Om Kuratorsteamet Vårdcentralen Gnesta, Region Sörmland

Du kan vända dig till oss om du fått svårigheter i livet som du behöver hjälp med att hantera. Det kan exempelvis handla om stress, sömnsvårigheter, ångest, oro, nedstämdhet, sorg, kris eller trauma.En kontakt med oss börjar med ett bedömningssamtal för att avgöra vilka insatser du behöver. Vi kan bland annat erbjuda kognitiv beteendeterapi (KBT) och psykodynamisk terapi (PDT).

Nygatan 29 - visa på karta