Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Om Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Du hittar oss med vårdcentralens utbud på Nygatan 29 i Gnesta. Vi har ett komplett laboratorium med drop-in-tider alla vardagar (se nedan). För våra yngsta patienter har vi barnavårdscentral, BVC, på familjecentralen som ligger på samma adress. $Vi har rehabteam och livsstilsmottagning. Vi kan hjälpa till med hälsofrämjande åtgärder gällande kost, motion, stress, sömn samt att sluta röka. Rehabteamet erbjuder gruppverksamhet som medicinsk yoga, mindfulness, stresshantering, aktivitetsbalans, artrosskola, träningsgrupper och paraffingrupp för händer.$Vi vill göra det lättare för dig att ha kontakt med oss när du behöver det och vi erbjuder därför digitala tjänster. Hos oss har du möjlighet att få ditt besök via video. Vi erbjuder även internetbaserad KBT-behandling.

Lista dig hos Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Nygatan 29, Gnesta - visa på karta