Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Om Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Vi är en välbemannad vårdcentral i centrala Gnesta. Vår ambition är att alltid ha bästa möjliga tillgänglighet och det bästa bemötandet, för att du som patient ska känna dig nöjd och väl omhändertagen! $Hos oss finns: Läkare, distriktssköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut samt samtals-, diabetes-, blodtrycks-, hjärtsvikts- och astma/KOL-mottagning. Vi har också laboratorium, barnmorskemottagning och barnavårdcentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

0158 - 524 10 Växelnummer