Öppet i morgon från 07:15

Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Nygatan 29, Gnesta

Vårdcentralen Gnesta, Gnesta

Du hittar oss med vårdcentralens utbud på Nygatan 29 i Gnesta. Vi har ett komplett laboratorium med drop-in-tider alla vardagar (se nedan). För våra yngsta patienter har vi barnavårdscentral, BVC, på familjecentralen som ligger på samma adress.
Vi har rehabteam och livsstilsmottagning. Vi kan hjälpa till med hälsofrämjande åtgärder gällande kost, motion, stress, sömn samt att sluta röka. Rehabteamet erbjuder gruppverksamhet som medicinsk yoga, mindfulness, stresshantering, aktivitetsbalans, artrosskola, träningsgrupper och paraffingrupp för händer.
Vi vill göra det lättare för dig att ha kontakt med oss när du behöver det och vi erbjuder därför digitala tjänster. Hos oss erbjuder alla professioner virtuella besök. Vi erbjuder även internetbaserad KBT-behandling.

Informationen uppdaterades 16:02 - 19 aug, 2020

Logga - Kry