4.75
Öppet idag från 08:00

Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

Sankt Olofsgatan 8, 521 85, Falköping

Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

Vi vill ge dig en god hälsa hela livet och vår önskan är att du ska känna dig trygg och professionellt omhändertagen. Oden kan erbjuda dig teammottagningar med diabetes, blodtryck, astma/KOL, inkontinens, bensår, fotvård och teammottagning psykisk hälsa. Vi har även BVC som samarbetar med Familjecentralen. STI/provtagning för könsjukdomar. Verksamhetschef Lena Torstensson. Besök gärna vår hemsida för mer information om vårdcentralen. www.narhalsan.se/odenvardcentral

Informationen uppdaterades 08:02 - 13 okt, 2020

Logga - Kry

4.75 / 5

27 okt, 2019 Eva K. skrev:

Mycket nöjd med personal, tillgänglighet och bemötande på Oden i Falköping.

29 mar, 2016 Thord skrev:

Mycket bra bemötande och vårdinformation av läkare Hans Berg och av teammottagningen.