Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

Om Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

0515 - 878 60 , 0515 - 878 80

Vi vill ge dig en god hälsa hela livet och vår önskan är att du ska känna dig trygg och professionellt omhändertagen.
Oden kan erbjuda dig teammottagningar med diabetes, blodtryck, astma/KOL, inkontinens, bensår, fotvård och teammottagning psykisk hälsa. Vi har även BVC som samarbetar med Familjecentralen. STI/provtagning för könsjukdomar.
Verksamhetschef Lena Torstensson.
Besök gärna vår hemsida för mer information om vårdcentralen. www.narhalsan.se/odenvardcentral

Lista dig hos Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

Sankt Olofsgatan 8, 521 85, Falköping - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Medicinsk fotvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Oden vårdcentral, Falköping

14:38 - 27 okt, 2019 skrev:

Mycket nöjd med personal, tillgänglighet och bemötande på Oden i Falköping.

12:33 - 29 mar, 2016 skrev:

Mycket bra bemötande och vårdinformation av läkare Hans Berg och av teammottagningen.