Närhälsan Guldvingen vårdcentral, Lidköping

Om Närhälsan Guldvingen vårdcentral, Lidköping

På Närhälsan Guldvingen finns specialistläkare inom allmänmedicin samt läkare under utbildning.
I telefonrådgivningen svarar erfarna distrikts- och sjuksköterskor under hela vår öppettid.
Vi har sköterskebaserade mottagningar inom astma/KOL, demens, blodtryck och diabetes.
På vårdcentralen finns en fotvårdsterapeut som utför medicinsk fotvård.
Här finns också ett team för psykisk hälsa med kurator, psykolog och psykiatrisjuksköterska.

Vårdcentralschef Petra Aronsson

Lista dig hos Närhälsan Guldvingen vårdcentral, Lidköping

Östbygatan 21, 531 37, Lidköping - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Medicinsk fotvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård