Unicare Vårdcentral Mariestad, Mariestad

Om Unicare Vårdcentral Mariestad, Mariestad

Tillgängligheten är hög. Målet är att ge medicinsk service av hög kvalitet levererad av kompetent och engagerad personal. Servicen skall produceras på ett konstnadseffektivt sätt. Vården skall vara professionell enligt vetenskap och beprövad medicinsk erfarenhet.
Distriktsläkare, distriktssköterskor
Specialistsjuksköterskor - diabetes samt astma/KOL
Psykisk hälsa (psyksköterska, KBT-terapeut, psykolog, vårdsamordnare.
Medicinsk fotvård, BVC, dietist.
Barnavårdscentral.

Unicare Vårdcentral Mariestad, Mariestad

3,3

07:22 - 13 dec, 2017

09:38 - 17 nov, 2017 skrev:

Totalt omöjligt att få tider hos er tyvärr. Jag rekommenderar alla som vill ha vård inom 3 veckor att söka sig någon helt annanstans.

13:05 - 14 nov, 2017 skrev:

Helt underbara läkare. Speciellt Ingrid. Bryr sig och går till botten med problemen.

13:29 - 09 aug, 2017 skrev:

Extremt svårt att få tider. 2,5 veckors väntan bara för att få ett recept utskrivit är katastrofalt.

09:47 - 30 maj, 2017 skrev:

Riktigt dåliga på att ge läkartider. Ringer upp ca 1 timme efter utlovad tid.

13:56 - 10 apr, 2016