Öppet, idag till 16:00

Medicinklinik Lungmottagning Karlskrona

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, byggnad 26 plan 4, Karlskrona

Medicinklinik Lungmottagning Karlskrona

På lungmottagningen utreder och behandlar vi patienter med lungsjukdomar och andra andningsrelaterade problem. En del av utredningen kan till exempel vara lungfunktionstest, Aridoltest eller Metakolintest. Här utförs även BCG-vaccinationer. Här genomför vi utprovning och kontroll av patienter med CPAP,ventilator och syrgas.

Informationen uppdaterades 00:54 - 21 mar, 2020

Logga - Kry

5 / 5

3 feb, 2017 Anne-lie skrev:

Fick träffa Andreas Borsiin som verkligen var en helt fantastisk läkare som rensade ur min pappas medicinlista som han fått av sin läkare på Kallinge VC till mer än hälften samt satte in andra mediciner. I dag mår min pappa mycket bättre och har fått ett betydligt bättre leverne och det kan vi tacka denna fantastiska läkare för.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00
Fredag : 08:00 - 12:00