Medicinklinik Lungmottagning Karlskrona

Om Medicinklinik Lungmottagning Karlskrona

På lungmottagningen utreder och behandlar vi patienter med lungsjukdomar och andra andningsrelaterade problem. En del av utredningen kan till exempel vara lungfunktionstest, Aridoltest eller Metakolintest.

Här utförs även BCG-vaccinationer.

Här genomför vi utprovning och kontroll av patienter med CPAP,ventilator och syrgas.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, byggnad 26 plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 11:30 Callback
Vi tar emot patienter via remiss. Det går också bra att ta kontakt med oss genom en egenremiss. Du hittar en remiss för nerladdning under Vårt utbud.
Lungsjukvård

Medicinklinik Lungmottagning Karlskrona

08:15 - 03 feb, 2017 skrev:

Fick träffa Andreas Borsiin som verkligen var en helt fantastisk läkare som rensade ur min pappas medicinlista som han fått av sin läkare på Kallinge VC till mer än hälften samt satte in andra mediciner.
I dag mår min pappa mycket bättre och har fått ett betydligt bättre leverne och det kan vi tacka denna fantastiska läkare för.