Vårdcentral Gagnef

Om Vårdcentral Gagnef

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.

Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta Sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177 för vägledning.

Lista dig hos Vårdcentral Gagnef

Älvuddsvägen 42, Djurås - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 07:00 - 16:00
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentral Gagnef

4,3

17:31 - 15 sep, 2017 skrev:

Trevligt och kunnigt bemötande på alla positioner. Jag fick möjlighet att träffa en fantastisk läkare som tog sig tid, lyssnade och gav ett proffesionellt intryck, precis en sådan läkare man önskar träffa när man besöker en vårdcentral. Jag var på besök i Dalarna och kan jämföra denna vårdcentral med dom där hemma i Partille (Göteborg) och skillnaden är mycket stor.

17:32 - 21 jul, 2017 skrev:

Dr. Natasha var fantastiskt bra att ha och göra med! Högsta betyg!

11:20 - 21 jun, 2017 skrev:

Mycket bra vård och service..både på Psyk och på.somatisk vård..Många duktiga specialister..Bra personal på alla de enheter som jag besökt..MED andra ord Jag Leila kan rekommendera denna VÅRDCENTRAL till alla som är beredda att åka någon mil extra..Det går även bussar dit..en kort promenad krävs..i så fall..

19:32 - 13 dec, 2016 skrev:

För långa väntetider till läkare (20 dagar)och provtagning (3 dagar).

2,8