Närhälsan Götene vårdcentral, Götene

Om Närhälsan Götene vårdcentral, Götene

Vi är en komplett vårdcentral med många olika verksamheter under samma tak.Här finns specialistläkare inom Allmänmedicin. Telefonrådgivning av erfarna distrikts- och sjuksköterskor under hela vår öppettid. Distriktssköterske/sköterskemottagning med tidbokning samt astma/KOL och diabetessköterska. På vårdcentralen finns också BVC samt närhet till MVC, Ungdomsmottagning och familjecentral. Psykisk hälsa med psykiatrisköterskor. I verksamheten finns även dietist, medicinsk fotvård och STI mottagning.Vi har eget laboratorium som även servar andra vårdgivare med provtagning så att patienter som är listade vid Närhälsan Götene vårdcentral slipper åka till sjukhusen för provtagning inför besök där. I personalstaben finns rutinerade medicinska sekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.
Vårdcentralschef: Lena Vestlin 070-0852619, lena.vestlin@vgregion.se

Lista dig hos Närhälsan Götene vårdcentral, Götene

Torggatan 4, 533 30, Götene - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Götene vårdcentral, Götene

2,0

17:56 - 10 feb, 2020 skrev:

Läkaren talar varken om hur hon tänker runt de besvär jag har eller vad hon rekomenderar, trots att jag frågar. Jag får själv klura ut vilka övriga professioner som kan vara till hjälp och kontakta dem för att komma vidare.

2,0