BVC JohannesVården - VC och BVC, Tynnered

Trollbärsvägen 16 A, 426 55, Västra Frölunda

BVC JohannesVården - VC och BVC, Tynnered

Vi finns i Tynnered. I en anda, byggd på god människosyn, respekt och omsorg, vill vi erbjuda lättillgänglig hälso- och sjukvård av hög kvalité. Vi har distriktsläkare, distriktssköterska, diabetes- och astmasköterska, psykolog, barnsjuksköterska, arbetsterapeut och sjukgymnaster. Vi har också tilläggsuppdrag för arbete med Ungas Psykiska Hälsa. Vi gör hembesök i mån av behov. Det går också att komma till oss för hälsokontroller och vaccinationer. Vi har öppet varje vardag kl 8-17, med drop in till läkare och sjuksköterska dagligen 8-11. Onsdagar öppnar vi kl 07, (men inte under veckorna 26-33).Genom vår digitala mottagning MittPTJ kommer du lätt i kontakt med oss. Information finns på hemsidan. Jourmottagning har vi i samarbete med Alléjouren, Södra Allégatan 6 (Axesshuset) vardagar kl 17-22 samt lördagar och helgdagar 10-16.

Informationen uppdaterades 17:02 - 23 jun, 2021

5 / 5

16 jun, 2014 Kristina skrev:

Bra VC med trevligt och professionellt bemötande och tid samma eftermiddag.

19 mar, 2014 Karim skrev:

Man blir alltid vänligt bemött, oftast inte speciellt lång väntetid, och man bemödar sig om varje individ på ett fint sätt!