2.61

Kvarterskliniken Husaren, Centrum

Husargatan 44, 411 22, Göteborg

Kvarterskliniken Husaren, Centrum

2.61
En Kvartersklinik i ett av Hagas vackraste hus som varsamt renoverats till fullgod tillgänglighet. Ligger vägg i vägg med universitetet och en speciell satsning ska göras så att studenterna får en god tillgänglighet. Bemannas av två specialister i allmänmedicin. Har distriktssköterska, diabetessköterska och astma/KOL-sköterska

Informationen uppdaterades 17:03 - 30 jun, 2021

2.61 / 5

17 maj, 2021 Emelie O. skrev:

De skickade min remiss som skickades tillbaka och det dröjde 9 månader innan de hörde av sig.

14 sep, 2020 Stefan S. skrev:

Sämsta vårdcentralen jag vart med om

13 jul, 2020 Mikaela Ö. skrev:

Trevlig personal men helt fruktansvärt dåligt organiserat jobb med remisser. Tre gånger skickades samma remiss fram och tillbaka mellan Husaren och Sahlgrenska, och varje gång gick det månader och jag hörde inte något. När jag väl ringde till Husaren och frågade visade det sig att remisserna legat i flera månader och dom inte ens tittat på retursvaren. TRE GÅNGER. Fjärde gången, en annan remiss, visade det sig efter sex månader att dom inte ens skickat iväg den. Och det fick jag reda på när jag ringde specialistkliniken. När jag tidigare mailat verksamhetsansvarig och påpekade bristerna fick jag inte ens ett svar. Jag rekommenderar INTE Husaren.

5 apr, 2018 Mattias skrev:

14 dec, 2017 Svante skrev: